Over AZ Herentals

Jaarverslag 2018

2018 was opnieuw een jaar waarin er veel beweging was in het AZ Herentals. Het ziekenhuis bouwt niet alleen letterlijk, maar ook in figuurlijke zin aan een mooie en kwaliteitsvolle instelling. 'Wij staan borg voor kwaliteit en zorg' is niet voor niets de missie van ons ziekenhuis.

Een ziekenhuis is een huis met veel kamers; niet alleen zijn er de patiëntgerelateerde afdelingen, maar ook de ondersteunende diensten maken een omvangrijk deel uit van onze instelling. En alle werken ze samen voor hetzelfde doel: een goede zorg voor de patiënt. In het jaarverslag van 2018 laten we een aantal actoren, telkens intern en extern, in gesprek gaan over de thema's die het afgelopen jaar aan de orde waren en over wat er nog komt.

Het jaarverslag kunt u online hier terugvinden. De verslagen van de vorige jaren vindt u hier. Ontvangt u het jaarverslag graag op papier? Bezorg uw adresgegevens dan aan onze communicatiedienst: communicatie@azherentals.be.

01/07/2019